/
Przyszłość biznesu kwiatowego

Duża konkurencja cenowa, rozdrobnienie handlu między wiele firm dosłownie na każdym etapie, brak wspólnych działań marketingowych – to wszystko duże problemy jakie obecnie dotyczą branży kwiatowej. Można tak naprawdę mówić o dużym kryzysie tej branży, która nie jest w...

Zobacz więcej
/
Błyśnij jakością i zaskocz konkurencję!

Jeśli zapoznamy się z ofertą dyskontów coraz częściej można zobaczyć, że mają one w sprzedaży kwiaty cięte albo też propozycje roślin doniczkowych. To pokazuje, że ten rynek mocno się obecnie zmienia. Dyskonty najczęściej sprowadzają słabe jakościowo kwiaty i tym samym...

Zobacz więcej
/
Cechy współczesnego klienta polskiej kwiaciarni

Gdy mamy do czynienia z danymi statystycznymi odnoszącymi się do rynku kwiatowego, powinniśmy mieć na uwadze to, że należy podchodzić do nich z pewną ostrożnością i nie ma w tym wypadku znaczenia, czy chodzi o Polskę, czy o Europę. Od czasu, w którym UE wprowadziła jednolity...

Zobacz więcej
/
Na 8 marca – tulipany zamiast goździków i rajstop.

Do dziś bardzo mocno zakorzeniona jest tradycja obchodzenia święta kobiet w dniu 8 marca. Choć jeszcze do niedawna kojarzyło nam się to święto z czasami komunistycznymi i sowieckimi, to na szczęście czasy te minęły bezpowrotnie. Dziś ten dzień kojarzy się milo i bardzo...

Zobacz więcej